Când mă voi scula, mult o să citesc şi eu!

Mariana n-are decât să mai aştepte până în aprilie, dar pe mine m-a trezit ping-ul Nataşei, aşa că, fiind treaz eu acum pentru vreo juma de oră, mă grăbesc să vă spun că şi eu sunt un cititor înrăit.  Sper că observaţi, dorm numai prin preajma cărţilor şi a laptop-urilor, ca să pot începe lectura imediat ce mă trezesc!

Nu ştiţi cine e Nataşa? Vai de mine! Cum se poate, e o bună prietenă de-a lui nenea Vania, care nu scrie doar despre văduve vopsite, ci şi despre Cântarea Cântărilor, ba chiar şi despre Iona!

P. S. După cum vedeţi, primul articol este totuşi despre Vania, într-un fel sau altul! 😈

5 comentarii la “Când mă voi scula, mult o să citesc şi eu!

Ce părere ai?

