Decât mult şi fără rost…

Nu zic că nu-mi place să fiu băgat în seamă de câte un blogger sau altul, dar eu, cu mintea mea de pisic, cred că jocul ăsta al bipezilor, cu ping-uitul, ar trebui să aibă totuşi o noimă, zău aşa!

Fiindcă nu ştiu, zău, ce-ar trebui să înţeleg din ping-ul de aici: vasăzică eu, motanul Grişka, zis şi teroristul rus, sunt nisip, adică un lucru lipsit de importanţă? :mrgreen:

Ei bine, nu e aşa, fiindcă altminteri n-ar fi în slujba mea toţi bipezii din casă 😆

Un comentariu la “Decât mult şi fără rost…

  1. Pingback: Pinguri « Ana Usca

Ce părere ai?

