Comentarii spam

Aby dragă, n-am timp să mă dumiresc despre ce mâncători de căcat vorbeşti dar, dacă vrei să nu ţi se mai ducă la spam comentariile şi să arunce câte cineva cu privirea ca să vadă cine eşti şi despre ce scrii, în loc  să-ţi dai adresa, încearcă să încropeşti 2 vorbe la obiect, că nu e aşa greu… 🙂

Până una-alta,  îţi fac cadou un ping – de-ncurajare, deh… Asta dacă se-ntâmplă să ai ping-urile activate… 🙂

(Textul de mai sus a fost modificat – am retras propunerea de link exchange – după ce am citit câte ceva de pe blogul în cauză…)

3 comentarii la “Comentarii spam

  1. Eu am editat textul, căci mi-a părut impertinenţă să te foloseşti de-o adresă de mail reală pentru a-ţi lăsa spamurile. Totodată, nu las niciodată link către mâncătorii de căcat.

    Apreciază

  2. Ai dreptate, aşa că reformulăm şi noi textul de mai sus, retractând propunerea de schimb de link (între timp mi-am aruncat ochii de blogul respectiv şi m-a durut capul – în concluzie, schimbul de link-uri trebuie să aibă nişte limite! :P)

    Apreciază

Ce părere ai?

