Subtilităţi ruseşti

Se zvoneşte că m-am dat cu rusul! 🙂

Păi de. ştiu şi eu, o fi din cauza numelui meu rusesc,  Grişka. Nu ştiu de ce m-a botezat Vero aşa. Adică ştiu,  fiindcă sunt gri! Că, altminteri, ea n-are nimic în comun cu ruşii! Ba nu, mint, are o mătuşă (prin alianţă, nu-i e rudă de sânge), rusoaică după mamă şi după tată, deşi născută aici, la noi! E fata unui cazac!

Ei, şi mătuşa asta i-a explicat lui Vero că Grişka vine de la Grigori, şi că-i un diminutiv care se foloseşte pe la ţară, că „lumea bună”, de la oraş, îi alintă pe alde Grigori spunându-le Grişa. Şi a sfătuit-o să-mi schimbe numele. Da Vero n-a vrut, că ea e căpoasă, ş-a zis că ei îi place mai mult Grişka, şi gata 🙂

Da şi mie tot Grişka îmi place mai mult. Că parcă sună aşa, mai bărbăteşte 🙂

4 comentarii la “Subtilităţi ruseşti

  1. Pingback: Bizar / înjurătură / întrebare | VERONICISME

  2. Pingback: La cumpărat de fotografii | Micile Mizerii

Comentariile nu sunt permise.