Mistere neelucidate…

Oare bipeda asta, Iolanda Ştireanu, sau lalastireanu, cum îşi spune ea pe blog, o fi putând să dezlege misterul dispariţiei unor pisici? Mă gândesc la Codiţă, răpit sau ucis, şi la Tigruţa şi Mitza, după toate aparenţele fugite de acasă…

Şi oare onorariul o fi fiind fabulos? Oare Lalei Ştireanu  i-or fi plăcând pisicile? Oare s-ar înduioşa văzând ce supărat sunt în poza asta? Oare, dacă aş ruga-o din tot sufleţelul meu de motan, n-ar fi dispusă să mă ajute… aşa, de dragul ochilor mei frumoşi? Ca să nu mai spun că eu am făcut deja ceva pentru ea, am trecut-o în blogroll 😀 – iar ping-uri aş putea să-i dau cu sacul… Dar bani n-am, am cheltuit tot ce era în portofelul ăla pe care l-am rechiziţionat înainte de Crăciun… 😦

2 comentarii la “Mistere neelucidate…

Ce părere ai?

