Să-mi explice cineva!

Cred că sunt un motan greu de cap! Nu pricep ce se-ntâmplă cu ping-urile astea! Am dat unul către ioanuscateol, de aici, şi altul către anausca, de aici. Şi ele funcţionează – clic-ul din blogul ăsta te duce la adresa respectivă, însă acolo nu se văd, cel puţin nu încă, s-a mai întâmplat şi altă dată să apară ping-urile noastre mai târziu… 😦 De ce?
Nataşa, tu înţelegi ceva?

P.S: Şi aici se întâmplă acelaşi lucru, adică numai ping-ul către Nataşa şi cele către acest blog sunt vizibile la destinatar! 😛

Un comentariu la “Să-mi explice cineva!

  1. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/29/totul-sau-decat/

    Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când văd şi aud cum, din ce în ce mai mult, este sărăcită limba asta română, îmi vine să urlu. […]

    […] Nu am avut de spus decât atât.

    Şi, ca de fiecare dată, strig “ajutooor!” :

    bucurvictor.wordpress.com, calinhera.wordpress.com, daniotil.ro, dianaalzner.blogspot.com,
    dmd-familia.blogspot.com,
    ganduripentrunoi.wordpress.com
    geaninalisandru.wordpress.com
    ivanuska.wordpress.com, jumatati.blogspot.com
    lia-taraluiaiurea.blogspot.com, linkping.wordpress.com
    lisandrulisandru.wordpress.com, mihaibendeac.ro
    mtorsan.blogspot.com, paulet.wordpress.com
    paulgabor.com, pisicaroz.wordpress.com
    relaxare.wordpress.com, shorichitz.blogspot.com
    starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com
    stropidesuflet.wordpress.com, sufletdefemeie.wordpress.com
    totuldesprecopii.wordpress.com,
    tudorchirila.blogspot.com, vanillamoon.wordpress.com
    vorbimromaneste.wordpress.com, zbateri.blogspot.com
    poftă de viaţă,
    tocana de cuvinte […]

    Apreciază

Comentariile nu sunt permise.