Lume, lume! – 1

Miam făcut relativ multe bloguri probabil dintrun soi de ţicneală cronică, dar nu despre asta e vorba.
De fapt vreau să aduc la cunoştinţa eventualilor amatori că acesta (Link-Ping) e singurul blog pe care fac schimb de link-uri cu oricine (mă rog, cu excepţia blogurilor al căror conţinut mi se pare revoltător sau dezgustător) şi pe care răspund la toate ping-urile (cu excepţiile menţionate în paranteza anterioară).

Prin alte părţi:

  • pe Idei Înghesuite răspund la ping-uri numai în măsura în care am timp şi chef;
  • motanul Grişka răspunde, pe blogul lui de pe wordpress, numai la ping-urile altor pisici cu bloguri din solidaritate pisicească;
  • pe Cum Vă Place o să accept de azi ‘înainte schimbul de link-uri (într-o încercare – probabil sortită eşecului :mrgreen: – de a atrage mai mulţi cititori care să voteze);
  • în rest. trec în blogroll-uri numai ce-mi place sau mă interesează cu adevărat (fără să pretind reciprocitate) şi dau ping-uri numai la obiect, ca să zic aşa – în cazul în care ceea ce scriu eu are într-adevăr legătură cu un articol de pe alt blog. În concluzie, nu-mi daţi ping-uri pe Veronicisme în ideea c-o să vă răspund 😛 (Însă la ping-ul trimis de ORFIV răspund de aici, şi îl trec în ambele blogroll-uri; dacă va continua să posteze traducerile versurilor unor poeţi celebri, îmi va fi de un real folos, am adesea nevoie de aşa ceva în cărţile pe care le traduc eu :D)
6 comentarii la “Lume, lume! – 1

  1. Pingback: e. e. cummings (1894 – 1962) – Cine ştie dacă luna e « Orfiv

  2. Pingback: A. P. Cehov – Ninocika « Ioan Usca

  3. Pingback: Comentarii la Facerea – 2 « Ioan Sorin Usca

  4. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 14 « Ana Usca

Ce părere ai?

