Poveşti intrate la apă – Incertitudine

– Ţi-a mai spus cineva că eşti cea mai frumoasă fată din lume?

– Nu ştiu; sunt surdă, iar tu eşti singurul telepat care mi-a ieşit în cale…

Bonus:

13 comentarii la “Poveşti intrate la apă – Incertitudine

  1. Ha! Coincide cu o idee de-a mea mai veche, prin care oamenii nu ar trebui să fie nevoiţi să vorbească, ci să simtă mai mult.
    Din nefericire, exemplele sunt rare, de oameni compatibili doar din priviri, dar există.

    Ontopic (mai mult) frumos textuleţ! 🙂

    Apreciază

  2. Un fel de micro text. 🙂 Era surdă dona Clara. 🙂
    Azi sper să termin povestirea din Helion; am ajuns până când cei şapte au fost trimişi să vadă de ce Wada nu s-a dus la control. În punctul acela am primit ultimatum de la familia de animăluţe: dacă nu mă ocup de ele, pleacă în lume cu bocceluţa la spinare. 🙂 Fiind duminică, poate am timp şi pentru mine!

    Apreciază

  3. Pingback: A fost odată în România…(7) « Dispecer Blogosferă

  4. Pingback: Gaj « Noaptebunacopii's Blog

  5. Pingback: Elefănţica Teo vrea deputăţie…ultimul episod « Dispecer Blogosferă

  6. Pingback: Urmează: Băieţii din munţi… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  7. Pingback: Evoluţionism « Ioan Usca

  8. Pingback: Comentarii la Facerea – 9 « Ioan Sorin Usca

  9. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 21 « Ana Usca

  10. Pingback: Rabindranath Tagore (1861 – 1941) – În ziua-n care Moartea… « Orfiv

Ce părere ai?

