Azi am luat premiu!

Tocmai am primit un premiu, de la keltoighost.  Iată şi diploma, pe care le-o trimitem, la rândul nostru, tuturor celor care ne-au dat sau ne vor da atenţie astăzi – cu câte un ping sau cu câte un comentariu (dacă nu e spam :mrgreen:).

Prin urmare, deschidem lista:

Comentarii la Facerea – 17

România trăieşte!

Rondul de noapte

Recomandari

Stéphane Mallarmé (1842-1898) – Briză marină

Un nume mai bun…

Fleşpleier

Am primit premiu! – aici e vorba de un… schimb de premii 😀

O zi total deosebita

Răsfăţ cu premii… – un alt schimb de premii 😀

Neverosimil -aici ataşăm mulţumiri pentru atenţia acordată motanului Grişka

Streptopelia decaocto

18 comentarii la “Azi am luat premiu!

  1. Eh, da, faptul că cei de la Link-Ping au o… strategie de marketing solidă nu mai e un secret. 🙂 Pentru asta au şi luat premiul de faţă din câte am văzut.

    Apreciază

  2. Îţi mai spunem un secret: nu e strategie, e experiment 🙂 Vrem să vedem cât de sus se poate urca în ZeList ca urmare a simplului schimb de link-uri şi ping-uri 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Am primit premiu! « Nataşa

  4. ZeList ţine cont de valoare. Excluzând piloşii, adică primii 15, clasamentul redă destul de fidel valorile blogosferei. E doar o coincidenţă că cei din faţă sunt şi vajnici pinguitori…

    Apreciază

  5. Pingback: Facerea de bine « Ioan Usca

  6. O întrebare. Cum ajungi pe Zelist? Că văd că eu sunt deja p-acolo deşi fără poziţie sau rank. :)) Şi nu ştiu cum am ajuns acolo.

    Apreciază

  7. Pingback: Comentarii la Facerea – 18 « Ioan Sorin Usca

  8. Pingback: Georg Trakl (1887-1914) – Biserica moartă « Orfiv

  9. Felicitari pentru premiu si indiferent de pozitia din ZeList, eu tot am sa va citesc, cu aceeasi placere, chiar daca o fac mai rar si, in general, „tac” … 😛

    Apreciază

    • Îţi mulţumim pentru felicitări, Corina.
      Şi, dacă îţi face plăcere să ne citeşti blogurile, eşti oricând bine-venită, chiar dacă „taci”… 🙂

      Apreciază

Comentariile nu sunt permise.