Premiu de la prieteni şi pentru prieteni

Îi mulţumim Gabrielei Elena pentru premiu şi, la rândul nostru, îl dăruim tuturor celor care ne-au vizitat / ne vor vizita astăzi, lăsându-ne comentariile şi ping-urile lor: Ana Usca, Teologul, Caius, Anaconda, ORRY, Simona, Vania, Gabriellajoy, Mirela Pete, Corina.

Trimitem premiul şi către  toţi ceilalţi prieteni ai noştri din blogroll 🙂

Addenda: Tocmai am primit acest premiu şi de la Adele, căreia îi mulţumim [şi] pe această cale 😀

14 comentarii la “Premiu de la prieteni şi pentru prieteni

  1. Vă mulţumesc. Şi, pentru ca mulţumirea să nu fie o vorbă goală, mi-am început blogrollul cu blogurile voastre, la care le-am adăugat pe al Gabrielei Elena şi pe al lui Vania, doi bloggeri ce par (cred că şi sunt!) prietenoşi! 🙂

    Apreciază

    • Îţi mulţumim pentru felicitări, pentru zâmbet şi pentru vizită!
      În schimb îţi oferim zâmbetele noastre, premiul pentru prieteni şi un loc în blogroll – lista prietenilor noştri din blogosferă 🙂

      Apreciază

    • Cu plăcere. Spamuitorii trebuie să se ajute între ei, nu? 😀
      Vom inventa premii noi… deşi mie tot ping-urile puse pe virgule şi puncte îmi plac cel mai mult 😛

      Apreciază

  2. Pingback: 20 Mai « Ioan Usca

  3. Pingback: “Blogul blondei deştepte” a primit primul premiu! « Blogul blondei deştepte

Comentariile nu sunt permise.