Cultul personalităţii

Acesta sunt eu, eu, eu şi iarăşi eu. Priviţi-mă, admiraţi-mă, aplaudaţi-mă, ovaţionati-mă. dedicaţi-mi cântece şi poezii… 😀

Iar dacă se-ntâmplă cumva să vă săturaţi de mine, ei bine,  în cazul ăsta vă invit pe alte bloguri şi vă sugerez, cu dragă inimă, oarece articole, cum ar fi:

24 comentarii la “Cultul personalităţii

  1. Pingback: Comentarii la Cartea Proverbelor lui Solomon – 15 | Ioan Sorin Usca

  2. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 134 | Ana Usca

  3. Pingback: O lume mai bună | Caius

  4. Pingback: Mâine | Nataşa

  5. Pingback: Sfârleaza | Ioan Usca

  6. Pingback: O ultimă… « Noaptebunacopii's Blog

  7. Pingback: Pleaca UDMR-ul de la guvernare? « Dum spiro, spero

  8. Pingback: După-amiaza unei femei în România…(1) « Dispeceriţa

  9. Pingback: Guvernul vrea sa ne concedieze mai usor « Hai ca se poate!

  10. Pingback: Fapta bună | Ioan Usca

  11. Pingback: Jean Malrieu (1915-1976) – Astrologie « Orfiv

  12. Pingback: Diverse « Blogul lui Victor

  13. Pingback: Tu unde te incadrezi? « Gabriela Elena

  14. Pingback: Dexign: noul site, la inaugurare. Design de brand « Mirela Pete. Blog

Comentariile nu sunt permise.