Lume, lume! – 4

În imaginea de mai sus puteţi admira mutra noului meu blog, căruia i-am mai făcut reclamă, aici şi aici. Cu alte cuvinte, mă repet! 🙂 Dar orice reclamă care se respectă se repetă, nu? 😛

Blogul nu e de fapt nou, ci refăcut. L-am transbordat de la myjob la wordpress, i-am schimbat bineînţeles mutra şi mă străduiesc să-i adaug fiecărei poezii câte o imagine, cât de cât adecvată.

Sunteţi invitaţi să-l vizitaţi. Dar, dacă n-aveţi chef, poate vă tentează unul dintre articolele de mai jos:

25 comentarii la “Lume, lume! – 4

  1. Pingback: Lume, lume! – 4 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Ora de fizică « Ioan Usca

  3. Pingback: Tenebre – 22 | Caius

  4. Pingback: Poveste de vis (21) « Blogul lui Teo Negură

  5. Pingback: Bilanţ… « Dispecer Blogosferă

  6. Pingback: Ascensiune « Gabriela Elena

  7. Pingback: Despre supravieţuire « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Iertare « Cristian Dima

  9. Pingback: Ora de sport « Un blog cu năbădăi

  10. Pingback: Genghis Han, Elena Udrea & Băsescu « Un blog cu atitudine

  11. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 53) « Blogul lui Teo Negură

  12. Pingback: Dor ucigaş « Cristian Dima

  13. Pingback: Jucărie « Un blog cu năbădăi

  14. Pingback: De ce bloggerim? « Gabriela Elena

  15. Pingback: Băsescu vrea să-l aresteze pe Ion Iliescu? | Gabriela Savitsky

  16. Pingback: Când este timpul miracolelor? « Gabriela Elena

Ce părere ai?

