Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 1

Miao, mes chers amis, vă aşteaptă 17 zile grele, în care voi încerca să vă atrag atenţia, pe rând, asupra celor 17 episoade din Palatul Vrăjitoarei, povestea interctivă pe care o scriu eu însumi, împreună cu Vero, pe blogul Cum vă place.

Am spus că e interactivă fiindcă după fiecare episod îi rugăm pe cititori să voteze, să aleagă una dintre două sau mai multe variante de continuare. Numai că nu avem prea mulţi votanţi, motiv pentru care nu prea ne trage inima să mai scriem.  Ca urmare, îi invit pe toţi amatorii de poveşti cu vrăjitoare, fetiţe şi pisici să citească câte un episod pe zi, urmărind link-urile pe care le voi posta aici (asta numai dacă nu se vor plictisi cumva între timp :P).

Iar în final îi voi pofti pe toţi cei cărora o să le placă povestea să ni se alăture, ajutându-ne, prin votul lor, să scriem episoadele următoare.

Acestea fiind zise, să începem:

1- Prima mea întâlnire cu Sheeda

Îmi amintesc când am văzut-o pe Sheeda pentru prima oară. De fapt, e una dintre amintirile mele cele mai vechi care au, cât de cât, o noimă.
Ţin minte că era iarnă. Ninsese mult cu câteva zile în urmă, zăpada se bătătorise şi îngheţase între timp şi scârţiia sub tălpi. M-am întrebat dacă o fi scârţâit şi sub tălpile ei goale… citeşte mai departe,  pe blog sau  în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă mai sugerez şi alte lecturi:

11 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 1

  1. Pingback: Miercuri PA! « Cristian Dima

  2. Pingback: Circ si ticalosie marca Basescu Traian la Televiziunea Romana « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Tot de-ale mele, pe ziua de azi (5) | VERONICISME

  4. Pingback: Zmeul abătut « Ioan Usca

  5. Pingback: Tenebre – 32 | Caius

  6. Pingback: Gânduri la tinereţe despre bătrâneţe « Gabriela Elena

  7. Pingback: Vamesi romani, nu aveti voie sa va imbogatiti din contrabanda, Basescu nu suporta competitia

  8. Pingback: Broaştele ninja « Un blog cu năbădăi

Ce părere ai?

