Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 9

statuile pisicilor

Episodul 9 – Tunelurile

M-am bosumflat.
– De ce s-o trezesc eu? De ce să am tot eu şi grija ei? Nu-mi ajung ăia doi?
Am arătat cu degetul către Ghebos şi către Ratan, care păreau să moţăie, cu pleoapele lor de piatră căzute peste ochi.
– Atunci n-o s-o trezească nimeni, s-a zborşit Odena. Fiindcă, dacă mă gândesc mai bine, eu nu vreau să am de-a face cu cotoroanţa asta. Au cioplit-o în piatră aşa cum arăta în tinereţe, dar când a murit avea o sută douăzeci şi trei de ani… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă invit să mai citiţi:

9 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 9

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.02.2011) | VERONICISME

  2. Pingback: Un an … | Noaptebunacopii's Blog

  3. Pingback: Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR (2) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: De unică folosinţă « Ioan Usca

  5. Pingback: Magie aromată. Venezia, profumo di Laura Biagiotti « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Inocentul – 4 | Caius

  7. Pingback: Ce-ai pierdut? « Gabriela Elena

  8. Pingback: Povești parfumate, parfumuri povestite « Mirela Pete. Blog

  9. Pingback: La Carcassonne « Mirela Pete. Blog

Ce părere ai?

