Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 13

narzii

Episodul 13 – Încotro?

– Ca să pricepeţi ce-i cu narzii, am să vă lămuresc, pentru-nceput, pe ce lume trăiţi, a spus capul Ubru.
L-am privit uimită. Adică noi nu ştiam de-adevăratelea unde trăim?
– Eu m-am dumirit, a mai zis el, când, cu multă vreme în urmă, am auzit vorbele unui băietan. Îl chema Trom. Nu era un învăţat. Era doar menestrel. Un menestrel cu faimă, care îşi aducea aminte ce îi spusese învăţătorul lui… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă sfătuiesc să mai citiţi:

Iar dacă, pe lângă bloguri, vreţi să mai citiţi şi cărţi, ne-am interesat pentru dumneavoastră, iată de unde puteţi lua cu preţ redus:

NEMIRA

 

8 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 13

  1. Pingback: Septuaginta « Ioan Usca

  2. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (21-27.02.2011) | VERONICISME

  3. Pingback: Inocentul – 9 | Caius

  4. Pingback: Concursul naţional de cercetare | Ana Usca

  5. Pingback: Udrea vrea sa il schimbe cat mai repede pe Boc « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Cate zile va rezista Gaddafi?

  7. Pingback: Fanaticii ar putea ajunge la putere în statele arabe spune presedintele Rusiei Dmitri Medvedev

Ce părere ai?

