Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 14

Sushush - cea din viitor

Episodul 14 – Prima mea întâlnire cu… Sushush

– Nu ne putem întoarce în trecut, a spus Bru. Nici un pic şi în nici un chip. Nu oricine poate schimba trecutul fără să dea lumea peste cap, înţelegeţi? În trecut n-avem ce căuta, scoateţi-vă asta din gând.
– Atunci mergem în viitor, m-am trezit eu vorbind
.- Nici gând, s-a burzuluit Du. Trebuie să ne sfătuim mai întâi cu Pya…- Eu simt că trebuie să plecăm acum, am spus, bosumflându-mă… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă sfătuiesc să mai citiţi:

10 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 14

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (21-27.02.2011) | VERONICISME

  2. Pingback: Inocentul – 10 | Caius

  3. Pingback: Omagiu frumuseţii ce oglindeşte sufletul « Gabriela Elena

  4. Pingback: Ce ne face bărbaţi? « Blogul lui Teo Negură

  5. Pingback: Masochism « Ioan Usca

  6. Pingback: Licitația (din seria Duzina de cuvinte) « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: Opium și Belle d`Opium de YSL « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: Provocare parfumată lansată de Mirela Pete « Mirela Pete. Blog

Ce părere ai?

