Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 15

norii din viitor

Episodul 15 – Vorbe în ploaie

– Bine-aţi venit, a spus cealaltă Sushush, şi a zâmbit – cel mai frumos şi cel mai cald zâmbet pe care-l văzusem vreodată, sau poate că mi se părea numai, cu gândul – sau cu speranţa? – că mă priveam pe mine, aşa cum aveam să arăt într-o bună zi, frumoasă ca o zână din poveştile pe care mi le torcea Grysh la ureche în nesfârşitele seri mohorâte de iarnă. Vă aşteptam, a adăugat. Haideţi, intraţi, nu staţi în ploaie.
Avea şi voce dulce, cea mai dulce voce din lume, ca un susur de apă, ca un cântec de leagăn…
– Vorba ei miere împarte, dulce ca vraja de moarte, a şoptit din nou Luck la urechea mea… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă sugerez să mai citiţi:


12 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 15

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (21-27.02.2011) | VERONICISME

  2. Tii! ce-mi plac poveştile! ce mult ma bucur ca am ajuns pe acest blog. Povestea aceasta se cere citită pe nerăsuflate !
    Pya, Ubru-Cu-Du-Bru, Odena şi Negrush sunt… bineînţeles oaspeţi ce-şi vor povesti aventurile şi întamplările nemaipomenite care i+au adus la palat. Aici vor deveni locatari şi vor primi misiuni palpitante…
    Aştept continuarea!!!

    Apreciază

  3. Pingback: Inocentul – 11 | Caius

  4. Pingback: Iarna. În noi | Gabriela Savitsky

  5. Pingback: De necrezut: Romania a absorbit doar 10% din din fondurile de la UE

  6. Pingback: Depresie « Ioan Usca

  7. Pingback: Pe cine au deranjat Oana Stancu si Adrian Ursu? « Hai ca se poate!

  8. Pingback: Departe « Cristian Dima

  9. Pingback: Un blog cu năbădăi

Comentariile nu sunt permise.