Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 17

Negrush

Episodul 17 – Alte Dezvăluiri

Am privit-o lung… şi îndelung… Am tăcut şi m-am gândit. Iar ceilalţi au păstrat, la rândul lor, tăcerea. Mă simţeam obosită… mi se întâmplaseră atât de multe… şi aflasem atât de multe… într-un timp atât de scurt… Şi mă simţeam nedreptăţită… Adică, m-am întrebat iarăşi, de ce mi se întâmplau toate astea tocmai mie? Nu eram decât o fetiţă, nu împlinisem nici măcar şapte ani… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Acesta fiind cel mai recent episod, aşteptăm şi oarece voturi – votaţi una dintre variantele propuse pentru continuarea poveştii!
Episodul 18 o să apară peste cel mult o săptămână.

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă recomand să mai citiţi:

12 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 17

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (28.02-06.03.2011) | VERONICISME

  2. Pingback: Povestea unui blogger prost « Ioan Usca

  3. Pingback: Inocentul – 14 | Caius

  4. Pingback: BLOG DE BLOG – cele mai bune bloguri din 2010 « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Silviu Văduva, vedeta de lângă mine « Un blog cu atitudine

  6. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 57) « Blogul lui Teo Negură

  7. Pingback: Pentru tine, Lisa! (4) « Cristian Dima

  8. Pingback: Mărțișor « Un blog cu năbădăi

Comentariile nu sunt permise.