Versuri rătăcite – Prietenul meu [pierdut], trandafirul…

Noua poveste parfumată a Mirelei Pete mi-a adus aminte că am scris cândva, demult (în perioada când mi-am scris cea mai mare parte poezilor), şi un soi de povestioară în versuri despre un trandafir. Din păcate, nu mai găsesc caietul pe care-am scris-o şi nu-mi mai aduc aminte decât o singură strofă – pe care o puteţi citi aici, în dreapta.

Drept consolare, îmi ofer – şi vă ofer – câteva poveşti parfumate adevărate:

… plus  „trandafirul deşertului”, fotografiat de Alex Mazilu

… şi câteva recomandări de pe alte bloguri

16 comentarii la “Versuri rătăcite – Prietenul meu [pierdut], trandafirul…

  1. Vero, frumoase versuri! Sute de poeti au glorificat in versuri nemuritoare trandafirul! Ma bucur ca ai gasit strofa pierduta, imi pare rau ca nu gasesti intreaga poezie. Dar si asa, e o oda gratioasa, pe care minunata floare o primeste firesc, asa cum fac cei alesi! Felicitari!
    P.S. Cat depsre Addenia, habar n-aveam ca se numeste Trandafirul desertului, am primit si eu un ghiveci cu o Addenia in floare, are 11 flori, e frumoasa! 🙂

    Apreciază

    • Nici eu nu ştiam că se numeşte „tandafirul deşertului”, dar am văzut că aşa i se spune pe blogul lui Alex Mazilu – şi mi-a plăcut 🙂

      Apreciază

  2. Pingback: Poveste parfumată. Mon amie la Rose « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Vrei o carte bună? Citeşte asta! « Teo Negură

  4. Pingback: Poveste parfumata, Mon amie la Rose « my heart to your heart

  5. Mie-mi plac versurile care-mi amintesc de primii trandafiri infloriti in luna mai.Trandafiri foarte parfumati, a caror petale erau dulci, dulci….

    Apreciază

  6. Pingback: Comentarii la Apocalipsa – 20 | Ioan Sorin Usca

  7. Pingback: Esti tu…. « lunapatrata

  8. Pingback: Crahul | Caius

  9. Pingback: Teiul « Ioan Usca

  10. Pingback: suntem emotii « Rokssana's Blog

  11. Pingback: “Să nu uitaţi niciodată că există şi după Băsescu viaţă, lege, răspundere!” – Crin Anonescu « Hai ca se poate!

  12. Pingback: Realităţi | Gabriela Savitsky

Comentariile nu sunt permise.