Există o măsură a lucrurilor…

… şi a ping-urilor!!!

Cine mai îmi dă nşpe mii de ping-uri aiurea, la acelaşi articol, ajunge pe lista neagră şi comentariile i se duc direct la spam-uri. În dimineaţa asta am făcut începutul cu 2 „persoane”.  Se ştiu ele cine sunt şi cred că ştiu şi de ce am pus cuvântul în ghilimele. 😛

Aviz „amatorilor”: Zamfir Turdeanul, Amintiri din filumenie, Ulise II, FlorinaFilumenista

7 comentarii la “Există o măsură a lucrurilor…

  1. Eu nu le mai dau inapoi ping decat cu taraita, e frustrant ca tu sa stai sa pureci ultimul articol intotdeauna, iar altul, din comoditate (=lipsa de timp) sa copieze o luna aceeasi lista de ping-uri… Ma rog, oricum, am cam renuntat, aproape integral, la practica asta…

    Apreciază

    • Şi eu am cam renunţat. Ia prea mult timp. Şi, uneori, când mă gândesc că trebuie să dau ping-uri înapoi, renunţ să mai scriu… ceea ce e total aiurea!
      Iar soluţia cu lista de ping-uri repetată de nşpe ori e o porcărie – după părerea mea.

      Apreciază

      • Sa nu mai scriu pe motiv de pinguit? Aiurea, Vero, mai bine nu mai pinguiesc un an de zile. Stii ce usor e acum, cu o lista mica de ping-uri? Inainte pierdeam si cate o jumatate de ora punandu-le. Acum tac-pac, in 5 minute le-am terminat 🙂 Nu ma mai intereseaza de mult Zelist si alte magarii de genul asta, scriu cand pot, cum pot si basta, e mai sanatos pentru mine si pentru cititorii mei, aia cinstiti 🙂

        Apreciază

        • Asta se întâmplă aici, pe blogul Link-Pink. De-aia scriu pe el din an în paşti. Uneori mă gândesc chiar să-l abandonez cu desăvârşire.

          Apreciază

  2. M-am lamurit demult cum e cu pingurile astea… La unii se calculeaza, la altii nu! 🙂 Daca intrebi pe cineva avizat o sa-ti spuna ca sunt nu stiu ce logaritmi… Aiurea! 😆

    Apreciază

    • Eu am constatat că ping-urile sunt bune doar ca să atragă atenţia asupra articolelor pe care le scrii. În rest, e aşa cum spui tu: aiurea! 😀

      Apreciază

Comentariile nu sunt permise.