Vraja rochiilor de seară


Eu, Loena[1], am descoperit de curând magia altor vremuri şi a altor tărâmuri, de aceea m-am făcut luntre şi punte ca să desăvârşesc o vrajă a călătoriilor prin timp şi spaţiu. În lumea voastră am venit de multe ori şi-o să mai vin, fiindcă îmi place vraja numită Internet şi legătura ei cu atât de multe rochii de seară ieftine.

Ia uitaţi-vă, asta roşie, scurtă, e trăsnet! Îmi place culoarea şi ador catifeaua. Ambele fac din trupul meu focos o vâlvătaie, o vrajă a iubirii, a pasiunii.

În paranteză fie spus, vă garantez că rochia e ântr-adevăr superbă, exact aşa cum o vedeţi (toate sunt exact aşa cum le vedeţi), dar eu sunt, fără falsă modestie, de cel puţin o sută de ori mai frumoasă decât diva de pe site!

Mi se potriveşte un astfel de veşmânt provocator, mă dezvăluie cu o îndrăzneală rar întâlnită acolo de unde vin, dar o rochie lungă, tot roşie şi ea, dar de o nuanţă mai blândă (parcă voi îi spuneţi corai, nu?) dă frumuseţii mele un plus de mister. Uitaţi-vă, uitaţi-vă la asta!

Şi asta, a treia, a mi-a fermecat inima! O să mi-o comand negreşit – fără poşetă, în lumea mea nu se poartă.

Cred că e foarte potrivită pentru Marele Bal al Nopţii Lungi – de la curtea ub-ubarului. Ub-ubarul e mai marele planetei noastre, iar eu sunt cea mai mare vrăjitoare de pe planetă (acum, după ce Alonda a plecat la narzii ei – dar nu despre Alonda e vorba aici). Am vrăjit până şi inima lui, mi l-am făcut rob pe vecie, aşa că sunt, pe bună dreptate, Prima Doamnă a unei lumi întregi. Ştiţi ce înseamnă asta, cât de minunată e senzaţia de putere?

Pot face orice vreau, oricând, oriunde, oricui. Viaţa mea e ca o rochie de seară – superbă, fascinantă, aţâţătoare. (Aşa e în lumea mea, dacă o rup de timp şi spaţiu. Însă, în infinitatea de universuri infinite, paralele, e doar ieftină. Nu face nici măcar două parale, sau nu valorează nici măcar cât o ceapă degerată, cum se spune pe la voi, în ochii marilor magi ai continuumului spaţio-temporal, singurii şi cruzii mei stăpâni. Dar nici despre ei nu e vorba aici, o să vi-i descriu altădată. Acum îmi iau rochiile şi plec. Uraţi-mi să le port sănătoasă. 🙂 )


[1] Tânăra vrăjitoare din „Râpa Amăgirilor”, a şasea poveste din volumul Floarea de Loldilal , p. 142

Ce părere ai?

