Nu ştii ce pierzi, Iulia!

Nu ştii ce pierzi, Iulia, nu ştii cât de mult pierzi fiindcă vrei să răspundă un biped la leapşa aia, cu mâncărurile

Eu ţi-aş fi spus în câte moduri se poate pregăti carnea de şoarece – pândită, fugărită, azvârlită, şi aşa mai departe….

Ţi-aş fi vorbit şi despre Whiskas – ţi-aş fi descris savoarea diferită pe care o poate avea mâncarea din pliculeţ, în funcţie de modul în care o consumi: imediat ce ţi-a fost servită, după câteva ore sau după o zi, când bucăţelele de carne (tanti de la magazin i-a spus lui Vero că de fapt e soia) sunt uscate şi micşorate, şi seamănă cu conţonelele…

Dar dacă nu vrei, nu vrei – las’ să-ţi spună Vero că ei în plac cartofii prăjiţi cu ochiuri – şi că, dacă nu are aşa ceva, se sacrifică şi mămâncă o friptură (de porc) la grătar…

Şi cine ştie când s-o hotărî ea  să-ndruge ceva despre asta… Cât despre Mariana, ce să mai vorbim, cică face cură de slăbire, leapşa asta ar fi o tortură… Aşa că, până una alta, fac şi eu ce pot, adică trimit oamenii către articolele de pe alte bloguri, le dau câteva sugestii, după cum mă pricep:

somon şi legume trase în unt

Bonus:

Somon şi legume trase în unt

15 comentarii la “Nu ştii ce pierzi, Iulia!

  1. Cartofi prăjiţi cu ochiuri! 🙂 Vero, eşti fericită că poţi mânca aşa ceva.
    Pisicile mele refuză mâncarea de pisici. Vor exclusiv „mâncare de oameni”. Ce e de făcut? 🙂

    Apreciază

    • Propun un schimb de experienţă cu Grişka, care nu mănâncă „mâncare pemtru oameni”. Excepţii: porumb fiert şi carne – crudă, dar după ce se lasă rugat şi carnea zace câteva ore în străchinuţă. Oricum, din punctul ăsta de vedere e ca şi cum n-am avea pisică, nu trebuie să ne facem griji că fură mâncare! 😀

      Apreciază

  2. :)) Măi Girşka, adevărul e că acum regret că nu te-am lăsat să te desfăşori :))…
    Gretel a mea îmi face morală, şi-mi spune că fac discriminări „rasiale”.
    Dau un plic de ceva bun, ca să mă ierţi.

    Apreciază

  3. Unde am nimerit – va destrabalati, ai?
    Auzi acolo: cartofi prajiti, ochiuri, fripturici, alea, alea…
    Si mai puneti si cireasa pe tort – bonusul ala tras in unt…
    Tentant si datator de precipitatii in gura oricui – bi sau patru – ped 🙂

    Apreciază

  4. Pingback: Gangul « Ioan Usca

  5. Pingback: Întrebări « Noaptebunacopii's Blog

  6. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 46 « Caius

  7. Pingback: Nu mi-e dor de casa « Gabriela Elena

  8. Pingback: Ocupată « Nataşa

  9. Pingback: Roşia Montană. Meciul se joacă! « Un blog cu atitudine

  10. Pingback: Sucinova « Gabriela Elena

Comentariile nu sunt permise.