Reacţie întârziată

E vorba despre răspunsul la această leapşă. Da mai bine mai târziu decât niciodată, nu?

Aşadar:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?
S-ar putea să găseşti răspunsul aici.

2. Ai porecle? Care?
Tuşa Vero. Poate-or mai fi şi altele, da nu le ştiu. Întreabă-i pe „prietenii” mei.

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac mult.
– Marşul Funebru
– perfecţiunea nu există
– îmi place muzica în general – mai puţin manelele

4. Ai animal de casă? Care?

Motanul Grişka

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Veronicisme

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trisa, fără Google!
„Unde-s pistoalele, unde-s pumnalele, caii şi armele haiducilor?”

7. Desenul animat preferat din copilărie.
Când au cumpărat ai mei televizor aveam deja zece ani – la vârsta aia îmi plăceau filmele de capă şi spadă (îmi mai plac şi acum :P).

8. Îti place îngheţata?
Da.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?
Sunt cât se poate de mulţumită de numele meu.

10. Zi-mi un banc!

– Ce te aduce la biserică, fiule? întreabă preotul.
– Am venit să mă spovedesc, părinte, răspunde enoriaşul.
– Nu-i nevoie, ţi-am citit blogul.

Sunt invitaţi să preia leapşa, dacă au timp şi chef: Atitudini, Caius, Vania, Nataşa, Gabriela Elena, Adele, Cosmin Ştefănescu, Dispecerul, Diana, Corina.

Pe lângă cei de mai sus, o poate lua oricine altcineva. O dau din toată inima! 😀

19 comentarii la “Reacţie întârziată

  1. Pingback: Dor de păpuşă « Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: Cel mai frumos zambet « Gabriela Elena

  3. Pingback: Reacţie întârziată | WLE Daily News

  4. Pingback: Sărutul morţii (Kriminalroman) – II « Ioan Usca

  5. Pingback: Inundaţie… « Dispecer Blogosferă

  6. Pingback: Apa trece, din România ce-o să mai rămînă? România are nevoie de soluţii, nu de campanii de imagine!!!!!! « joy

  7. Pingback: Relaxare prin cunoastere… « Gabriela Elena

  8. Pingback: Albert Lozeau (1878-1924) – Colbul zilei « Orfiv

  9. Pingback: Copilarie marcata… « Gabriela Elena

Comentariile nu sunt permise.