Calendar 2011

Prietena mea Daisy, o căţeluşă la care ţin foarte mult, a creat un calendar cu animăluţe de pe Petsbox. Uitaţi-vă aici, să-l vedeţi – şi să vedeţi şi că apare şi poza mea, în luna februarie.

Iar eu am avut chef de joacă – cu calendarul lui Daisy (sper că n-o să se supere pe mine din cauza asta) – şi iată rezultatul:

Bineînţeles că asta nu mi-a fost de ajuns, am mai făcut şi altceva – dacă vreţi să vedeţi ce, aruncaţi o privire pe blogul meu.

Iar dacă nu aveţi curiozitatea asta, vă recomand câteva articole de pe alte bloguri:

10 comentarii la “Calendar 2011

  1. Pingback: Teancul de calendare « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. Pingback: Calendar 2011 - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Începutul sfârşitului… | Noaptebunacopii's Blog

  4. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 11 | Caius

  5. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul necanonic 151 | Ana Usca

Comentariile nu sunt permise.