Leapşa – despre blog

N-am timp să răspund la această leapşă aşa cum s-ar cuveni, dar vă invit să citiţi aici primul meu articol – de pe primul meu blog –  şi apoi să aflaţi de aici ce conţine actuala mea căruţă de bloguri 🙂

Cât despre link-uri, pe acest blog şi pe Cum vă place fac schimburi de link;  în rest, trec în blogroll numai ce-mi place cu adevărat – şi îmi plac multe!

Iar de blogărit mă ţin fiindcă-mi place să scriu şi fiindcă-mi plac computerele!

_____________
Urmează tradiţionalele ping-uri:

Tot din lipsă de timp, Link-Ping intră în vacanţă – probabil până la 1 mai.

45 comentarii la “Leapşa – despre blog

  1. Pingback: Gânduri bune « Gabriela Elena

  2. Pingback: Ai pleca definitiv din Romania? « lunapatrata

  3. Pingback: Raţa – 4 « Ioan Usca

  4. Pingback: In numele PACII – Despre Libia si miscarile revolutionare din nordul Africii « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.03.2011) | VERONICISME

  6. Salut

    Eu sunt Ulise și am un blog foarte amuzant in care am scris cateva SUTE de pagini in ultimii 5 ani, de fapt am blog din anul 2001 si folosesc Internetul din 1995.
    Aș vrea să te intreb da doresti să facem un schimb de link-uri (blogroll/linkexchange), acesta ti-ar aduce minim 50 vizitatori unici pe zi in cateva zile si peste un an mai mult de 200 de vizitatori unici pe zi.
    Asstfel vom castiga impreuna bani multi din publicitate online (Google Ads, bannere) si nu va mai trebui sa muncesti pentru alt om, singura conditie ramane sa scrii apoi un post pe blog-ul tau in fiecare zi, dacă nu, mă înclin cu respect și iti doresc succes in cariera
    atașând scuzele de rigoare daca am deranjat.
    Daca te intereseaza, astept un raspuns de la tine pe blogul meu http://www.ullise.wordpress.com.

    Multumesc

    Apreciază

  7. Pingback: Inocentul – Epilog | Caius

  8. Pingback: Ne-potrivirile mele « Blogul lui Teo Negură

  9. Pingback: Frunza’n vânt « Un blog cu atitudine

  10. Pingback: Angajat în depăşire pe şoseaua minţii « Gabriela Elena

  11. Pingback: Am pus-o! « lunapatrata

  12. Mulţumesc pentru răspunsuri ! Spune-mi, te rog, drăcuşorul ăla din poza de la primul tău articol e cumva onorabilul Grişka din ziua de azi ?!

    Apreciază

    • Da, el e 🙂
      Aveam acolo, inclus, un fotoblog cu poze de-ale lui, dar văd că tipii de la weblog au făcut ei ce-au făcut şi nu mai poate fi accesat 😦

      Apreciază

  13. Pingback: Cu Ferdinand la “produs” | Gabriela Savitsky

  14. Pingback: Alergator de cursa lunga « lunapatrata

  15. Pingback: Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine « Gabriela Elena

  16. Pingback: Ora Pământului, poveste de cartier « Un blog cu atitudine

  17. Pingback: Spune-mi cine esti… « lunapatrata

  18. Pingback: Pentru tine, Lisa! (7) « Cristian Dima

  19. Pingback: Locul jucuriilor « Un blog cu năbădăi

  20. Pingback: Exemplul pozitiv | Ana Usca

  21. Pingback: Dimineti cu ferestre deschise… « lunapatrata

  22. Pingback: Dincolo de limitele umbrei « Gabriela Elena

  23. Pingback: Contez pe mine… « lunapatrata

  24. Pingback: De acord? « Gabriela Elena

  25. Pingback: Morcovelul cu codita… « lunapatrata

  26. Pingback: Asteptand… « lunapatrata

  27. Pingback: Blestem de dragoste « lunapatrata

  28. Pingback: Viata merge inainte… « lunapatrata

  29. Pingback: Maria « lunapatrata

  30. Pingback: M-am săturat! « Gabriela Elena

  31. Pingback: Dacă eram… « joy

  32. Pingback: Cine a scris Biblia? « Un blog cu atitudine

  33. Pingback: Aminteşte-ţi! « Gabriela Elena

  34. Pingback: Comentarii la Cartea Iona – 1 | Ioan Sorin Usca

  35. Pingback: Dimineaţă « Blog de furăciuni 2

  36. Pingback: Parerea altora. « Portocalamov's Blog

  37. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 60) « Teo Negură – Trafic cu hituri

  38. Pingback: De acord? | Gabriela Elena's Blog

Comentariile nu sunt permise.