Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 18

După o pauză lungă, luuungă, avem în sfârşit un episod nou din Palatul Vrăjitoarei. Vă aşteptăm să citiţi şi să votaţi 🙂

umbre cu mâini

Episodul 18 – Alegerea

Adică… nu-mi dădeam seama dacă se mai schimba şi altceva, dar eu… eu mă schimbam, mie mi se-ntâmpla ceva ciudat!
Era… aşa, de parcă m-aş fi strâns, de parcă-aş fi-ncercat să mă înghesui într-o piele mai strâmtă şi, cumva, de-o formă diferită…Mă micşoram şi, pe de altă parte, ceva trăgea de mine, sau trăgea ceva din mine – părea să mă tragă de şira spinării, ca şi cum ar fi vrut să mi-o scoată-n afara trupului, să mi-o lungească în jos, către picioare… citeşte mai departe,  pe blog sau  în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă recomand să mai citiţi:

17 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 18

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.03.2011) | VERONICISME

  2. Pingback: Inocentul – 26 | Caius

  3. Pingback: Ma iubeste?…nu ma iubeste? « lunapatrata

  4. Pingback: Destin « Ioan Usca

  5. Pingback: Motiunea de cenzura, greva si mitingul de astazi 16 martie 2011

  6. Pingback: Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor a emis o avertizare cod galben de inundaţii pentru zona de vest şi sud-vest

  7. Pingback: Motiunea de cenzura de astazi 16 martie 2011 « Hai ca se poate!

  8. Pingback: Codul muncii se visează lege “pe nemuncite”… « Dispecer Blogosferă

  9. Pingback: Emigrant la tine-n tara « Blogul lui Teo Negură

  10. Pingback: Finete intelectuala « lunapatrata

  11. Pingback: Când zidul se surpă « Gabriela Elena

  12. Pingback: Opoziţia – moluscă | Gabriela Savitsky

  13. Pingback: Muzica din filme « lunapatrata

  14. Pingback: Crucea de piatra « lunapatrata

  15. Pingback: Poveste de vis (27) « Blogul lui Teo Negură

  16. Pingback: Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010 « Un blog cu atitudine

Ce părere ai?

