De-a v-aţi ascunselea…

M-am ascuns! Nu-i aşa că nu mă vedeţi?

Da’ s-ar putea să vedeţi să citiţi, prin urmare vă recomand câte ceva:


18 comentarii la “De-a v-aţi ascunselea…

  1. Pingback: Inocentul – XXVIII « Ioan Usca

  2. Pingback: De-a v-aţi ascunselea… - Ziarul toateBlogurile.ro

    • Tanti Diana, să ştii că mă bate gândul să fac şi exerciţii de… teleportare. (Am citit despre asta într-o carte pe care-o traduce Vero.) Pentru început mi-aş dori să mă teleportez dincolo de geamul bucătăriei, lângă cuibul lăstunilor…

      Apreciază

  3. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 3 « Ioan Sorin Usca

  4. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 59 « Ana Usca

  5. Pingback: Raport din umbra privind discriminarea maghiarilor din Romania – Pericol real sau furtuna intr-un pahar cu apa « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Eu de ce pot? | Nataşa

  7. Pingback: Mutaţii | Caius

  8. Pingback: Întâlnire cu Zamolxis « Hai ca se poate!

  9. Pingback: Mi-aş da cu părerea, dar nu mă risc, pentru că nu se merită (sic!) « Noaptebunacopii's Blog

  10. Pingback: Inocentul – Epilog « Ioan Usca

  11. Pingback: Il lasam sa ne distruga sau il oprim? « Hai ca se poate!

  12. Pingback: O noua diversiune marca Sebastian Lazaroiu « Hai ca se poate!

  13. Pingback: Afirmatie ridicola « Hai ca se poate!

  14. Pingback: Poate Basescu Traian sa fie un partener loial cuiva? « Hai ca se poate!

  15. Pingback: De ce ii uraste Basescu Traian pe cei care gandesc? « Hai ca se poate!

  16. Pingback: Cat de rau a ajuns SIE? « Hai ca se poate!

Comentariile nu sunt permise.