Poze emailate -13

Sunt pisică şi dorm unde am chef!

====================

Lecturile zilei:

  1. Sectorul care este şi el a căzut în dizgraţie
  2. Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 39
  3. Comentarii la Facerea – 33
  4. Semimusculita: Ne batem sau ne bazzaim?
  5. Efecte secundare
  6. Balada Motanului
  7. O ŢARĂ CA UN TRUP
  8. Am fost şi noi
  9. Confuză…
  10. „LA MULŢI ANI”!!!, SERAFINA!, TE IUBIM
  11. Am fost la vânătoare!

11 comentarii la “Poze emailate -13

  1. Pingback: Am fost şi noi « Noaptebunacopii's Blog

  2. Câţiva morcovi tăiaţi felii+mărar+pătrunjel+untură de căţel şi prânzul e gata. Uneori chiar îmi vine să le mănânc! 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Zi însemnată « Ioan Usca

  4. Pingback: Atingerea inspiratiei. Implinirea menirii. « Ҩ Gabriela Elena

  5. Pingback: À la recherche du temps perdu… « Noaptebunacopii's Blog

  6. Pingback: Pst! Psssst! Psssssssst! Ieşi bă afară! « Un blog cu atitudine

  7. Pingback: O zi, două viziuni: 1 iunie « Un blog cu atitudine

Comentariile nu sunt permise.