Fac economii

Fac economii. Fiindcă vreau să-mi cumpăr o maşină. Ca asta, de mai sus.

Oare merită să-mi reduc porţia de cronţonele ca să pun bănuţi deoparte?

Sunt rugaţi să-şi dea cu părerea: nenea Vania, tanti Ana , nenea Caius, neneaTeologul, tanti Diana şi Missy, tanti Corina, prietenele mele Iulia şi Gabriela Elena, tanti Mirela, Enya şi Serafina, tanti Carmen… şi toţi cititorii blogului.

8 comentarii la “Fac economii

  1. Pingback: Fac economii - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Hmmmm, Gris, stiu si eu?
    Eu am facut asta – nu o masina frumoasa ca asta din poza ta – dar, avand in vedere ca pana mi-am luat permisul a fost ok si nu a ridicat nici o problema ca, imediat, la doua saptamani, sa inceapa sa dea rateuri, asta dupa ce i-am facut verificarea, asigurarea – tot tacamul – ca apoi sa ajung sa nu gasesc de lucru si acum sa nu imi pot permite sa o repar – a o vinde ar insemna mai putin de 1/2 pret fata de cumparare – fara tot restul… Si cand te gandesti ca nici nu m-am folosit de ea… 😦
    Concluzia ar fi ca am facut o afacere „bulgareasca” 😦
    Trage tu concluziile…

    P.S. Mi-am descarcat o parte din of – scuze…

    Apreciază

  3. Pingback: Inocentul – VII « Ioan Usca

  4. Mai, da frumoasa masina! Ai pus ochii pe o opera de arta a caroseriei de epoca! Succes….dar nu renunta la crontanele, pisicile au o slabicune pentru ele! Succes la….cumparaturi! 🙂

    Apreciază

  5. Dragul meu Grişka, din punctul meu de vedere această maşină este o valoare şi merită orice sacrificiu pentru ca s-o achiziţionezi. Poate vei constata că nu e potrivită pentru plimbări şi vei prefera s-o conservi. E posibil să fie o investiţie! 🙂

    Apreciază

  6. Măi Griş, dar cred că eşti perfect conştient că spătarele de la maşinuţele astea vechi nu sunt la fel de comode ca cele ale maşinilor actuale…
    Am văzut eu pe feisbuc la Vero că îţi cam place să stai agăţat…
    Sau te reduce Vero de la porţie, ca să-şi facă ea hatârul? :))

    Apreciază

  7. Miao, miao – adică ha ha!
    V-am păcălit, n-avem de gând s-o cumpărăm, că nici nu e de vânzare, şi bipezii zic că nici nu ne dau banii afară din casă! (Nu prea pricep ce-au vrut să spună – adică, dacă nişte bani ne-ar da afară din casă, ar trebui să ne cumpărăm o maşină din asta ca s-avem unde sta? :P)
    Da Vero a zis că pot să fac economii – ca să-mi cumpere o maşinuţă de jucărie 🙂

    Apreciază

Comentariile nu sunt permise.