Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 10

Aci

Episodul 10 – Tata Gheb

– Da, da, să plecăm, a miorlăit disperată Missy, luând-o spre tunelul ei, dar Shyma i s-a pus în cale.
– Pisico, ia te uită cine iese din tunelul tău!
Mi-am aruncat privirea într-acolo şi am văzut cu groază că din gura tunelului ei se iţeau două piticanii cu feţe albăstrii, una cu ochii cât cepele şi gura zâmbăreaţă întinsă către urechile ascuţite, iar  cealaltă cu vârful nasului turtit şi strâmb… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

De acum înainte veţi găsi Palatul Vrăjitoarei şi pe facebook:
Cum vă place

Promovează şi Pagina ta

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă invit să mai citiţi:

11 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 10

  1. Pingback: Ce mă bucur!!! « Un blog cu atitudine

  2. Cat se poate de offtopic, de fiecare data cand vad ceva scris de Grish, am aceasi senzatie pe care o aveam cand eram copil si vedeam desene animate. Desi stiam ca nu sunt adevarate, imi impuneam sa cred ca sunt 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Dependentul « Ioan Usca

  4. Pingback: Inocentul – 5 | Caius

    • Motanul Grişka vorbeşte, numai că noi, bipezii, nu suntem în stare să-l înţelegem 😛 : răspunde când e strigat (în fine, asta în opt cazuri din zece), mârâie când e deranjat, zice „mia-mia-mia mia-mia-mia” când îl întrebi „Ce faci, mă?”, scoate meiunături similare, dar pe un ton ceva mai agresiv, când îl cerţi, emite un mieunat scurt, de avertizare, înainte de a face o faptă de vitejie – de exemplu un salt pe rafturile cu cărţi, la mai bine de 1 metru înălţime, sau pe dulapul din bucătărie (de pe pervazul ferestrei), ş.a.md 🙂

      Apreciază

  5. Pingback: Numele proprii care apar în Evanghelia după Ioan | Ioan Sorin Usca

  6. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.02.2011) | VERONICISME

Comentariile nu sunt permise.