Mariana şi duzinile de cuvinte

Lume, lume!

Sunt eu, Mariana, şi scot nasul ca să v-anunţ că m-am alăturat clubului psi, adică am început să mă joc cu duzini de cuvinte, astăzi aici, iar sâmbăta trecută aici.

Sunteţi oricând bineveniţi în colţişorul meu din blogspot.

Iată cum arată azi tabelul celor care s-au jucat cu cele 12 cuvinte alese de psi:

1. genovevadans 2. anacondele
3. ZhaO 4. Vantdetoamna
5. scorpio 6. Carmen Pricop
7. virusverbalis 8. rokssana
9. Some Words 10. dictatura justitiei
11. Mariana 12. Blind Love
13. almanahe 14. Vanessa
15. Vero

* * *
Recomandări: Mirela Pete, Vania, Gabriela-Elena, Teo, Luna Pătrată, Blogul cu Atitudine, Kadia, Rokssana, Dispecer, Florina, Filumenista, Amintiri din filumenie, Ulise II, Zamfir Turdeanul, Ana Usca, Caius, Ilarie, Androxa, Zina, Carmen, Diana, Clipe de Cluj