Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 6

Odena

Episodul 6 – Statuile

– Ei na, a repezit-o Grysh, dându-şi urechile pe spate, aşa cum face el când e furios, şi de când crezi tu ce spune croitoreasa a bătrână? Anul trecut ziceai că-i proastă ca noaptea, bârfitoare şi rea de gură. Ori s-a făcut deşteaptă şi bună de când n-am mai stat noi doi de vorbă?
– Ei, s-a miorlăit Missy, nu s-a schimbat, dar timp ar fi avut, că tu n-ai mai venit pe-aici atât de multă vreme… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă recomand să mai citiţi:

12 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 6

  1. Pingback: Păsărica cu noroc (al doilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  2. Pingback: Au inceput sa apara acuzatii impotriva lui Vasile Marica. Sunt sigura ca vor urma acuzatii impotriva altor lideri sindicali si chiar si impotriva unor lideri ai USL « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Despre ce contează. Sau nu… « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Valentine’s Day « Ioan Usca

  5. Pingback: Inocentul – 1 | Caius

  6. Pingback: Etnobotanicele şi poporul « Un blog cu atitudine

  7. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  8. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  9. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  10. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  11. Pingback: Fragil « Gabriela Elena

  12. Pingback: Păsărica cu noroc (al doilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

Comentariile nu sunt permise.