Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 16

oastea de pisici

Episodul 16 – Dezvăluiri

– N-o mai las să-ntemniţeze pe nimeni! s-a auzit un mieunat cunoscut.
M-am întors spre dreapta şi am văzut o uşă deschisă – o uşă care până atunci nu existase. În faţa ei stăteau doi motani – n-aş putea spune de unde am ştiut că erau motani amândoi! Dar unul era leit Grysh al meu, iar celălalt părea să fie motanul negru care apăruse ca prin farmec pe Dealul Mic, după întâlnirea mea cu Sheeda. I-am aruncat lui Luck o privire întrebătoare.
– Da, Sushush, e Negrush, a zis el, părând încântat că rima exista de la sine… citeşte mai departe, pe blog sau în format pdf

Pe lângă episodul din povestea noastră, vă sugerez să mai citiţi:

7 comentarii la “Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 16

  1. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (21-27.02.2011) | VERONICISME

  2. WOW! o adevarata armata! una mai dulce ca alta 🙂 Oastea ta de pisici este impresionanta!
    Si povestea plina de suspans… ma duc pe blog sa o citesc în continuare! 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Inocentul – 13 | Caius

  4. Pingback: Revenire « Ioan Usca

  5. Pingback: Voi ce parere aveti? « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Demidulce « Blogul lui Teo Negură

Comentariile nu sunt permise.