Antrenamentele motanului Pandalie – 2- Parfumul vânătorului

Participare neoficială la SuperBlog, proba 1:

Cu parfum de vânător
Ai farmec fulgerător.
Căprioara nu se zbate,
Cade ca zdreanţa pe spate.

Aşa sună prima versiune. În versiunea a doua, versul 4 este „Sufocată stă pe spate”- dar pentru asta n-am găsit poză. Şi sunt presat de timp, de-acum e un musai să pândesc deschiderea frigiderului; instinctul meu de vânător îmi spune că înăuntru s-ar putea să fi apărut, ca prin farmec, o halcă de carne macră. Nu de căprioară, de scroafă, că p-aia a tăiat-o nea Tase din capu’ străzii, de teamă că-i prea bătrână şi nici gerovitalu’ n-o mai ajută s-apuce Ignatu’.


  • căprioara din imagine a fost capturată de-aici.

6 comentarii la “Antrenamentele motanului Pandalie – 2- Parfumul vânătorului

    • Miao, cred că acolo trebuie să scrii ceva gen scenariu de film – de foarte scurt metraj, dar film. Şi nu ştiu cum mi-ar ieşi 😛
      Şi apoi, cum să pătrund eu acolo? 😛 Doar dacă se face vreun concurs de care să aflu şi care să nu aibă câştigătorul gata stabilit, sau dacă descopăr că am vreo pilă 😆

      Apreciază

  1. Pingback: Nina Arbore (8 octombrie 1889 – 7 martie 1942), pictoriţă şi graficiană româncă | my heart to your heart

Comentariile nu sunt permise.